Հեռախոս` +374 (0) 10 266 860

Էլ․ փոստ` contact@langcom.am

«Ամուր պահել հայերենը»․ ավարտվեց հայագիտական օլիմպիադան

Օգոստոսի 5-ին Երևանում բացվեց համահայկական հայագիտական 9-րդ օլիմպիադան, որը կազմակերպել էր կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը: Մասնակցում էին Հայաստանի, Արցախի, Ռուսաստանի, Իրանի, Վրաստանի ու Քուվեյթի հայ համայնքների ամենօրյա և մեկօրյա դպրոցների շուրջ 80 աշակերտներ:

Մինչև օգոստոսի 10-ը Աղվերանում օլիմպիադայի մասնակիցներն իրենց գիտելիքներով և կարողություններով մրցեցին հայոց լեզվից, հայ գրականությունից, պատմությունից և մշակույթից։

Օլիմպիադայի հայոց լեզվի և գրականության հանձնաժողովը գլխավորում էր Լեզվի կոմիտեի նախագահ Դավիթ Գյուրջինյանը։ Օլիմպիադայի փակման հանդիսավոր արարողությանը նա ջերմորեն շնորհավորեց  հաղթողներին՝ պատգամելով շարունակել անդադար սովորել, ամուր պահել հայերենը՝ իր զույգ ճյուղերով՝ արևելահայերեն և արևմտահայերեն:

Դ. Գյուրջինյանը գնահատանքի խոսքեր ասաց հայկական դպրոցների ուսուցիչների, պատվիրակությունների ղեկավարների հասցեին: Հատկապես Ռուսաստանից եկած աշակերտներին  և ուսուցիչներին նա կոչ արեց ջանք ու եռանդ չխնայել հայերենը պահպանելու ուղղությամբ, քանի որ այսօր այդ երկրում մեծաթիվ հայություն կա և լեզվական ուծացման վտանգ. դա կարևոր է հայերենի ապագայի համար:

Նմանատիպ նյութեր
Սփյուռքահայ 56 ուսուցիչներ Հայաստանում են՝ վերապատրաստում անցնելու համար։ Երեկ Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի «Սփյուռք» գիտաուսումնական
«Վիքիմեդիա Հայաստան»  գիտակրթական հասարակական կազմակերպության նախագահ Սուսաննա Մկրտչյանը և Լեզվի կոմիտեի նախագահ Դավիթ Գյուրջինյանը, նախագահի
Մեծ է մամուլի ազդեցությունը հասարակության մեջ լեզվական միտումների ձևավորման, զարգացման և տարածման գործում։ Լեզվի կոմիտեն
Ապրիլի 11-ին Լեզվի կոմիտեի նախագահ Դավիթ Գյուրջինյանը Վրաստանի կառավարությունում հանդիպեց Վրաստանի լեզվի պետական դեպարտամենտի նախագահ
Լեզվի կոմիտեի նախաձեռնությամբ փետրվարի 6-ին Խ. Աբովյանի անվան մանկավարժական համալսարանում կայացավ այբբենարանի հեղինակների, տառաստեղծների և

Հուլիսի 22-ին Դավիթ Գյուրջինյանը #ՀՊՄՀ-ում հանդիպեց սփյուռքահայ ուսուցիչների հետ։ Նա ներկայացրեց Կոմիտեի աշխատանքը, տեղեկացրեց շուտով թողարկվող https://t.co/Ax4fMcOmIb կայքի մասին։

2

❌ Նկարը ԿԱԽՎԱԾ Է պատի վրա:
❌ Պարանը ԿԱԽՎԱԾ Է ծառի վրա:

✅ Նկարը ԿԱԽՎԱԾ Է պատից:
✅ Պարանը ԿԱԽՎԱԾ Է ծառից:

ՈՒՐԱԽ և ՏԽՈՒՐ բառերն առաջացել են նույն արմատից՝ ԽՈՒՐ-ից: Խուր-խուրախ-խրախ. նշանակում է խինդ, ուրախություն:

#Ստուգաբանություն

ՀԱՐԱԶԱՏ-ի ծագումը

Հր․ Աճառյանը գրում է, որ այս բառը կազմված է պարսկերեն «միասին» և «ծնեալ» բառերից և նշանակում է «համածնունդ, ծննդակից» կամ՝ «իբրեւ թէ մի հօրէն կամ հօրն ազատ», կամ՝ «ի միոյ ազատ հօրէ կամ նոյն հօրէ զատուցեալ»:

#Ստուգաբանություն

Ավելին