Հեռախոս` +374 (0) 10 266 860

Էլ․ փոստ` contact@langcom.am

Հանդիպում սփյուռքահայ ուսուցիչների հետ

Սփյուռքահայ 56 ուսուցիչներ Հայաստանում են՝ վերապատրաստում անցնելու համար։

Երեկ Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի «Սփյուռք» գիտաուսումնական կենտրոնի նախաձեռնությամբ Լեզվի կոմիտեի նախագահ Դավիթ Գյուրջինյանը հանդիպեց հայերենի ուսուցիչների հետ։

Ուսուցիչներին հետաքրքրող հարցերից մեկը ուղղագրության միասնականացումն է։ Դ. Գյուրջինյանն այն կարծիքին է, որ հնարավոր չէ մեկ որոշումով լուծել ուղղագրության հարցը, դա լուրջ քննարկումներից և նախապատրաստական աշխատանքներից ու հասարակական պահանջի ձևավորումից հետո կարող է լինել:

Դ․ Գյուրջինյանը հանգամանորեն ներկայացրեց Կոմիտեի աշխատանքը, ուսուցիչներին տեղեկացրեց շուտով թողարկվող langcom.am կայքի մասին, խոսեց լեզվական վերահսկողություն իրականացնելու վերաբերյալ։

Դավիթ Գյուջինյանի խոսքով՝ Լեզվի կոմիտեի գործունեության արդյունքներն ավելի ուշ են երևալու, երբ տեսանելիորեն կմաքրվի եթերի և հրապարակային գրվածքների լեզուն, հատկապես պաշտոնյաների խոսքում օտար բառերի փոխարեն կկիրառվեն նրանց հայերեն համարժեքները։ Այս ամենին նպաստում է Կոմիտեի ամենօրյա աշխատանքը:

Հանդիպումը գործնական և շահագրգիռ էր, միաժամանակ ջերմ ու դրական լիցքերով լի:

Նմանատիպ նյութեր
Օգոստոսի 5-ին Երևանում բացվեց համահայկական հայագիտական 9-րդ օլիմպիադան, որը կազմակերպել էր կրթության, գիտության, մշակույթի և
«Վիքիմեդիա Հայաստան»  գիտակրթական հասարակական կազմակերպության նախագահ Սուսաննա Մկրտչյանը և Լեզվի կոմիտեի նախագահ Դավիթ Գյուրջինյանը, նախագահի
Մեծ է մամուլի ազդեցությունը հասարակության մեջ լեզվական միտումների ձևավորման, զարգացման և տարածման գործում։ Լեզվի կոմիտեն
Ապրիլի 11-ին Լեզվի կոմիտեի նախագահ Դավիթ Գյուրջինյանը Վրաստանի կառավարությունում հանդիպեց Վրաստանի լեզվի պետական դեպարտամենտի նախագահ
Լեզվի կոմիտեի նախաձեռնությամբ փետրվարի 6-ին Խ. Աբովյանի անվան մանկավարժական համալսարանում կայացավ այբբենարանի հեղինակների, տառաստեղծների և

Հուլիսի 22-ին Դավիթ Գյուրջինյանը #ՀՊՄՀ-ում հանդիպեց սփյուռքահայ ուսուցիչների հետ։ Նա ներկայացրեց Կոմիտեի աշխատանքը, տեղեկացրեց շուտով թողարկվող https://t.co/Ax4fMcOmIb կայքի մասին։

2

❌ Նկարը ԿԱԽՎԱԾ Է պատի վրա:
❌ Պարանը ԿԱԽՎԱԾ Է ծառի վրա:

✅ Նկարը ԿԱԽՎԱԾ Է պատից:
✅ Պարանը ԿԱԽՎԱԾ Է ծառից:

ՈՒՐԱԽ և ՏԽՈՒՐ բառերն առաջացել են նույն արմատից՝ ԽՈՒՐ-ից: Խուր-խուրախ-խրախ. նշանակում է խինդ, ուրախություն:

#Ստուգաբանություն

ՀԱՐԱԶԱՏ-ի ծագումը

Հր․ Աճառյանը գրում է, որ այս բառը կազմված է պարսկերեն «միասին» և «ծնեալ» բառերից և նշանակում է «համածնունդ, ծննդակից» կամ՝ «իբրեւ թէ մի հօրէն կամ հօրն ազատ», կամ՝ «ի միոյ ազատ հօրէ կամ նոյն հօրէ զատուցեալ»:

#Ստուգաբանություն

Ավելին