Հեռախոս` +374 (0) 10 266 860

Էլ․ փոստ` contact@langcom.am

Հերթական հանդիպումը՝ գրության միասնականացման թեմայով

Լեզվի կոմիտեի նախաձեռնությամբ փետրվարի 6-ին Խ. Աբովյանի անվան մանկավարժական համալսարանում կայացավ այբբենարանի հեղինակների, տառաստեղծների և Լեզվի կոմիտեի ներկայացուցիչների երկրորդ հանդիպումը` նվիրված այբբենարանի ձեռագիր տառատեսակներին։

Հանդիպման բոլոր մասնակիցները կողմ են ձեռագիր տառատեսակները միասնական դարձնելու գաղափարին, սակայն տարբեր կերպ են ընկալում միասնականացումը: Այբբենարանի հեղինակները, Լեզվի կոմիտեի նախագահը դա հասկանում են այսպես՝ տարբեր կերպ գրվող տառերի ձևը այբբենարաններում, գրատետրերում միասնական դարձնել:

Տառաստեղծներ Էդիկ Ղաբուզյանն ու Ռուբեն Թարումյանն այլ կարծիքի են: Ըստ նրանց՝ եթե հայերենի ձեռագիր բոլոր մեծատառերը գրվեն տողի վրա, կլուծվի և՛ համաչափության, և՛ երեխաների կողմից դյուրընկալության հարցը։ 

Այբբենարանի հեղինակներ Ջուլիետա Գյուլամիրյանը և Լիլիթ Տեր-Գրիգորյանը մտավախություն հայտնեցին, որ կտրուկ փոփոխությունները չեն ընդունվի հասարակության մեջ ձևավորված ավանդույթների, նախկին գրելաձևին արդեն վարժված լինելու պատճառով։ 

Այբբենարանի հեղինակ Վաչագան Սարգսյանն առաջարկեց առայժմ միայն Շ, Յ, Պ, Ջ, Տ, Ց ձեռագիր մեծատառերի գրությունը մոտեցնել տպագրին։ 

Լեզվի կոմիտեի նախագահ Դավիթ Գյուրջինյանը, ամփոփելով հանդիպումը, կարևորեց տառերի գրության միասնականացումը, բայց դա բոլոր մեծատառերը տողի վրա գրելուն նույնացնելն անընդունելի համարեց։ Միաժամանակ կարևորեց նաև նմանատիպ հանդիպումները, որոնք կմոտեցնեն խնդրի լուծումը:

Քննարկումները կշարունակվեն։ 

Նմանատիպ նյութեր
Լեզվի կոմիտեի նախագահ Դավիթ Գյուրջինյանը հոկտեմբերի 23-ին Բուխարեստում մասնակցել է «Հայոց լեզվի, այբուբենի և մշակույթի
Լեզվի կոմիտեի նախագահ Դավիթ Գյուրջինյանի հարցազրույցը Լրատվական ռադիոյի «Թարմ ուղեղով» հաղորդմանը։
Լեզվի կոմիտեի նախագահ Դավիթ Գյուրջինյանը մասնակցեց Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի առաջին  կուրսեցիների երդման արարողությանը։ Այն
Օգոստոսի 5-ին Երևանում բացվեց համահայկական հայագիտական 9-րդ օլիմպիադան, որը կազմակերպել էր կրթության, գիտության, մշակույթի և
Սփյուռքահայ 56 ուսուցիչներ Հայաստանում են՝ վերապատրաստում անցնելու համար։ Երեկ Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի «Սփյուռք» գիտաուսումնական

Հայերեն ո՞ր համարժեքը կշրջանառեք Zipline-ի փոխարեն։ Առաջարկում ենք տարբերակներ․ քվեարկե՛ք մեր կայքում։⏳➡️ https://t.co/0YPQoxSY9C

Աշխարհի տարբեր երկրներում կան լեզուների թանգարաններ, որտեղ ներկայացվում են լեզուները, նրանց այբուբենները, գրային համակարգերը և այլն:

🔗https://t.co/nN8HE3mues

Հուլիսի 22-ին Դավիթ Գյուրջինյանը #ՀՊՄՀ-ում հանդիպեց սփյուռքահայ ուսուցիչների հետ։ Նա ներկայացրեց Կոմիտեի աշխատանքը, տեղեկացրեց շուտով թողարկվող https://t.co/Ax4fMcOmIb կայքի մասին։

2

❌ Նկարը ԿԱԽՎԱԾ Է պատի վրա:
❌ Պարանը ԿԱԽՎԱԾ Է ծառի վրա:

✅ Նկարը ԿԱԽՎԱԾ Է պատից:
✅ Պարանը ԿԱԽՎԱԾ Է ծառից:

ՈՒՐԱԽ և ՏԽՈՒՐ բառերն առաջացել են նույն արմատից՝ ԽՈՒՐ-ից: Խուր-խուրախ-խրախ. նշանակում է խինդ, ուրախություն:

#Ստուգաբանություն

Ավելին